سایبان برقی های بازار
نوشته شده توسط : اهوراوب

با انواع سایبان برقی های بازار آشنا شوید

سایبان برقی در فضاهای مختلف قابل استفاده می باشد و می توان آن را برای جاهای مختلف تهیه کرد و موارد استفاده آن بسیار زیاد است :

مانند استفاده آن جلوی پنجره به عنوان پرده ، برای پارکینگ های رو باز ، برای کنار استخر ، مغازه ها ، و ..

انواع سایبان برقی های بازار

1-سایبان برقی بازاری:

این سایبان برقی طرفدار زیادی دارد که یک از دلایلی که مردم به این سایبان روی می آورند این است جایگیری آن کم است و می توان آن را به حد دلخواه خود باز و بسته کرد.

روکش سقف آن بسیار محکم است ، به دلیل آن که وقتی روکش پارچه را درست می کنند آن روکش را داخل یک روکش فلزی قرار می دهند تا از آسیب در برابر تغییر آب و هوا ، بارش برف و باران ، گرد و غبار ، از بین رفتن تبلیغات روی پارچه ، و یا حتی افتادن روکش جلوگیری می کند.

2-سایبان برقی مغازه:

سایبان هایی که روکش آن برای تبلیغات استفاده می شود بیشتر برای مغازه ها فروشگاه ها و حتی هتل ها هم کاربرد دارد و می توانید آن ها را جلوی درب نصب کنید همچنین برای جذب مشتری بسیار مفید است.

سایبان هایی که دارای پارچه ی نخی و برزنتی استفاده می شود بسیار عمر طولانی تری نسبت به سایبان های دیگری دارد و همچنین می توانید با در نظر گرفتن این نکات سایبان برقی مناسب تهیه کرد و از آن برای سال ها استفاده کرد.

3-سایبان برقی ثابت:

این نوع سایبان برقی به صورتی که دارای پایه های بسیار محکم و آهنی است و و بیشتر برای بالکن ها و کنار سواحل و استخر ها استفاده می شود.

4-سایبان برقی مستقل:

این نوع سایبان متکی به هیچ دیواری یا بدنه ای که به آن متصل می شود نیست و این یک مزیتی برای رستوران های کنار سواحل و یا استخر های ویلایی است.

 





:: برچسب‌ها: سایبان برقی , سایبان برقی ارزان , نصب سایبان برقی , خرید سایبان برقی , قیمت سایبان برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: